Post by niablaculgenme on Mar 13, 2022 1:59:05 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Johnny Trigger - Sniper Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Johnny Trigger - Sniper Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Johnny Trigger - Sniper Game 2022 version ▞▞▞
Vær det beste spillet jeg hadde spilt mer enn 200 nivåer på en dag, er et så enkelt spill jeg ikke hadde blitt drept en gang, så jeg avinstallerte appen jeg hadde hver snikskytter og en rakettutskyter
Jeg har ikke noe imot å håndtere annonser i bytte mot faktiske forbedringer i spillet, men en annonse mellom bokstavelig talt hver handling er latterlig. Og jeg har ikke penger å kaste bort på å slå på annonser. Hvis utvikleren av dette spillet vil ha en bedre vurdering, må de redusere antallet annonser etter hvert "oppdrag".
Ok ny oppdatering ny anmeldelse. Nytt skjermbilde av det nye helikopteret er pent og nå får jeg oppleve direkte. Oppdateringen gir deg 10 våpen, angrepsriflen og rakettkasteren kan fortsatt ikke oppgraderes, pen skinnepistol og den nye fiendetypen er litt forfriskende. Nå for å oppsummere at det er en flott oppdatering (ikke å kaste bort tiden min) og denne oppdateringen fikk meg til å spille 10000 flere LEVEL!(tilbake da jeg var på lvl 4000) bra jobb team. Edit: noen fosterfeil
Bra spill hvis du kjeder deg, bare slå av Internett hvis du ikke vil ha annonser
Spillet har ingen krasj-hopp-annonser og mer liker jeg det
Var interessant i begynnelsen, men så gjentok nivåene seg. Deretter, etter å ha spilt i et par uker, kreves det tillatelse for å la dem bruke personlige data for å målrette annonser. Det er ikke SÅ gøy... Avinstallerer.
Du bruker bokstavelig talt mer tid på å se annonser enn du spiller spillet. Hvert nivå tar omtrent 10 sekunder å fullføre, men likevel må du se en annonse etter hvert nivå som er minst 30 sekunder. Dette er sååååå irriterende. Dette er virkelig en app for å se annonser, ikke et spill.
Til tider litt laggy, men det er ikke en plage, spillingen er morsom, morsom og enkel, og det er ikke så mange annonser
Oppdatert anmeldelse: OK, når telefonen har WiFi og mobildata deaktivert, kan du gå mye raskere. Likevel har nå gjort over 1000 nivåer. De er for repeterende og vanskeligheten øker ikke. Nå forventer jeg minst 6 kjeltringer hvert nivå. Elsker å få ned en helikopter! Opprinnelig anmeldelse: Kom til nivå 234, og for de siste 6 nivåene eller så, fortsetter annonsene å krasje spillet. Så frustrerende at jeg er i ferd med å avinstallere denne POS. For sakte og for mange annonser uansett
Akkurat det jeg ser etter, et flott spill som er morsomt. Hvis annonser opprører deg, gå videre. Mye her, men de gir oppgraderingene.
Sletter nå! Jeg bare elsker et spill som etter at du er ferdig med å se tilleggene mellom nivåene, uansett hvordan du prøver å gå tilbake til spillet, tar deg til play-butikken. Den eneste veien tilbake til spillet er å avslutte spillet og gå inn i spillet igjen! Frustrerende og bortkastet tid. IKKE MER Johnny Trigger Games For Me!!!!!!
Enkelt å spille, som de fleste gratisspill alt for mange annonser! Min største klage er utviklingen av våpenutvikling. Jeg nådde oppdrag 450 og alt jeg spiller for er penger og ingenting å bruke dem på! Kom igjen mann!
Jeg liker det ikke, det er DÅRLIG at du må gi slipp på skjermen. og du må holde og snu noen ganger må du flytte fingeren til enden av telefonen. men det er ganske bra fordi du kan drepe små mennesker og slippe stresset ut litt.
For mange tillegg. Hvis du betaler for å få dem fjernet, får du fortsatt tillegg. Hvis du søker om refusjon, får du ikke en. Unngå.
Morsomt spill først, så ble jeg lei av å spille repeterende oppdrag. For å motta powerups og oppgraderinger må du se annonser, noe som ikke plager meg i det hele tatt. Det som irriterer meg er kontrollen for ikke-snikskytteroppdrag. Jeg hater måten utvikleren ødela et morsomt spill på.
Johnny Trigger - Sniper Game Akcja uqv
Ganske kule spill. Flott grafikk og kontroll, men annonser er kjedelige....
For mange annonser. Spillet er litt repeterende, men ikke for vanskelig. Alt for mange annonser. Det ville gjort meg gal hvis jeg ikke visste hvordan jeg skulle bli kvitt dem. Sett telefonen i flymodus. Ingen flere annonser. Du kan ikke samle så mange oppgraderinger, men det er verdt det.
Jeg bare elsker dette spillet. Fantastiske oppdrag fantastiske våpen bare elsker det. Men jeg tror dette spillet trenger noen ting, som daglige oppdrag, våpenpakker, vi kan oppgradere våpen med ikke bare annonser, men også penger. Og jeg tror jeg spiller oppdragene om og om igjen, så legg til flere kart og nye oppdrag. Takk for at du lyttet, og legg til disse funksjonene for å gjøre spillet bedre.🙏🙏🙏
Jeg håper du liker annonser for at du skal laste ned dette spillet, bokstavelig talt det verste spillet jeg noen gang har opplevd, bare på grunn av annonsene, er det en for hvert enkelt nivå, og hvis du tar deg tid i et nivå, vil det komme en annonse under det. irriterende. 0 av 5 bør være et alternativ.
Johnny Trigger - Sniper Game پرتحرک igm
Ekstremt morsomt spill. Men jeg vil aldri anbefale. Etter hver etappe eller clearing, må du se en annonse i 30 til 40 sekunder. Jeg bruker mer tid på å se annonsene enn å spille. Skrekk dere alle for å prøve å få brukerne til å betale. Det er for mange gratis spill å spille.
De invasive annonsene er veldig vanskelige å bli kvitt. Veldig aggressiv markedsføring som ødelegger dette morsomme spillet. Vil avinstallere dette spillet.
Aldri sett så mange annonser. Du avslår bonusen de gir deg ved å se en annonse, og de viser deg fortsatt annonsen. Annonser på spillskjermen i en liten boks. Annonser overalt og hvert trinn.
Jeg har akkurat begynt å spille, og det er en fin liten tidssløser. Jeg nyter det. Lurer bare på når haglen låses opp. Jeg har fått «ny pistol»-varsler og «hagle kommer snart», men hagla dukket aldri opp, og jeg mottar ikke disse varslene lenger.
Beste spillet å spille i lockdown....selv du spiller 1000 ganger, men du kommer ikke til å kjede deg.....takk til utvikleren.....!😊
Kjempebra og SVÆRT VANDANENDE spill!! Jeg absolutt ELSKER dette spillet!! De jævla PUBG-annonsene passer imidlertid ikke til skjermen, og selv om du "spiller" annonsene deres, kan du ikke lukke dem og få "belønningen". PUBG suger ræva!!
Fullført 300 nivåer, nivåene gjentas over n over noen skurker kjører, men ikke beveger seg, noen oppgraderinger kan ikke engang klikke på, musikken er ok, kan ikke bytte pistol, kan ikke gjøre det vanskeligere. Imidlertid er det potensial til å være et ristspill
Color Switch Arkada gff
Elsker spillet! Det er utrolig at det er så morsomt å spille og det er morsomt. Men det eneste som er irriterende er at når snikskytteren laster på nytt, er skurken allerede ved utgangen. Men glem det. Dette spillet er så bra at jeg anbefaler å spille det.😍
Det er et morsomt spill. Men en gang betalte jeg $3 for å stoppe annonsene. Jeg sluttet å få våpenoppgraderinger og oppdragene er i en endeløs gjentakelsesmodus og blir kjedelige.
Johnny Trigger - Sniper Game Akcja uqv
Jeg liker spillet mye, den eneste grunnen til at jeg ikke gir det fem stjerner er fordi spillet fryser for mye!
Dette er et bra spill
Fint spill og fine snikskyttervåpen så mange funksjoner kul grafikk, men gjør det der det treffer det vil slå tilbake legg til snikskyttere og sett våpentilpasser og legg til steder og coooo9ooooooooooooooooooooooool
Annonser på annonser på annonser. Det er alltid en annonse på skjermen da som hver andre tavler. Mer annonsetid enn faktisk spilling. Ja, du kan betale for ingen annonser, men hvordan kan jeg spille spillet for å se om det er verdt investeringen når du allerede er i ferd med å trekke håret ut av irritasjon.
Var moro i begynnelsen, men nå over nivå 600, alle uogrqdes mulig oppnådd og nivåene er bare gjentatt, ikke vanskeligere. Bare det samme om og om igjen. Og "hagle" kommer snart? Jeg trodde dette var et snikskytterspill? Hvis jeg ikke ser en oppdatering snart. Avinstallerer. Som jeg kjeder meg
Morsomt spill, men det er sååå mange annonser. Jeg vil gi dette 5 stjerner, men antallet annonser reduseres til 3 stjerner. Det er mer en morsom overraskelse når du ikke støter på en annonse mellom nivåene.
Jeg liker dette spillet for mye, det er bedre om du kan legge til hendelser. Noen nye våpen også.
Best😀😁😁😏